بررسی میزان و عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی

بررسی میزان و عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی

مشتری
رضایتمندی
مدل کانو
بانک کشاورزی
دانلود مقالات رشته مدیریت بازرگانی
دانلود مقالات مدیریت بازرگانی
عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک
سیستم همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش فایل
فروش فایل
خرید مقاله و تحقیق مدیریت

رفتن به سایت اصلی

دانلود مقاله رشته مدیریت بازرگانی

بررسی میزان و عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی

(مطالعه موردی شهر مشهد)

 

 

چکیده

یکی از مهمترین موضوعاتی که سازمانها در شرایط رقابتی کنونی با آن سرو کار دارند،آگاهی از میزان رضایت مشتریان و نظرهای آنان در خصوص عملکرد سازمان ، محصولات و خدمات آن است.این مسئله برای سازمانهای خدماتی که محصولی ناملموس به مشتریان خویش عرضه میکنند از اهمیت مضاعف برخوردار است.

هدف از انجام این پژوهش اندازه گیری میزان وعوامل موثربررضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی(مطالعه موردی شهر مشهد) می باشد.سنجش رضایت مشتریان بر اساس مولفه هایی همچون  کیفیت خدمات بانکی ، خصوصیات فیزیکی شعب ، روابط انسانی ، تبلیغات و آموزش انجام شده است وبا استفاده از مدل کانو مورد آزمون قرار گرفته است. روش استفاده شده در این تحقیق ، روش توصیفی از نوع کاربردی است که به این منظور پرسشنامه ای تهیه و تنظیم شده و بین مشتریان توزیع گردیده است .در نهایت به تحلیل اطلاعات به دست آمده پرداخته بعد نتیجه گیری شده است.

 

 

کلمات کلیدی:

مشتری

رضایتمندی

مدل کانو

بانک کشاورزی 

 

مقدمه :

صاحب نظران مدیریت،  کسب رضایت مشتری را از مهمترین وظایف و اولویت های مدیریت شرکت ها بر شمرده و لزوم پایبندی همیشگی و پایدار مدیران عالی به جلب رضایت مشتریان را پیش شرط اصلی موفقیت به حساب آورده اند.یکی از الزامات مهم در پیشرفت سازمان ها و شرکت ها این است که مشتری و جلب نظر وی را سرلوحه اهداف و فعالیت های خود قرار دهند.شناخت کامل مشتری ، مقدم شمردن وی و ارائه خدمات کیفی از جمله عوامل تضمین موفقیت در بازار کسب وکار امروز هستند.تعبیری که امروزه از مشتری می شود با آنچه در گذشته رواج داشته کاملا متفاوت است.بدین معنی که مشتری دیگر خریدار صرف کالا یا خدمت نیست،  بلکه یک عضوفعال و تاثیر گذار در کلیه فعالیت های تجاری به شمار می رود.

 

بنابراین داشتن استراتژیهای نوین،  توجه به نکات مهم در برقراری ، حفظ و گسترش روابط با مشتری و تلاش برای جلب رضایت وی در کلیه مراحل ،  کارایی و اثر بخشی یک سازمان را در تحقق اهداف مشتری محور افزایش می دهد ودر بلند مدت پایگاهی از مشتریان وفادار را به ارمغان خواهد آورد.واژه مشتری و رضایت مشتری در سازمانهای خدماتی ، خصوصا بانک ها به دلیل وابستگی کامل به مشتریان برای بقاء،  اهمیتی دو چندان می یابد.ارائه محصولات مختلف از سوی بانک ها (خدمات بانکی)، به منظور حفظ مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید و در نهایت کسب سهم بیشتری از بازاررقابت بانکی، بیانگر این اهمیت است.بنابراین آگاهی ار تصویر ذهنی سازمان نزد مشتریان به منظور شناخت نقاط قوت و ضعف و ارتقاءسطح عملکرد از اولویت های مهم همه سازمان ها به خصوص بانک ها می باشند.(حسنی، 1387)

 

 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت استعداد

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت استعداد مبانی نظری مدیریت استعداد دانلود مبانی نظری مدیریت استعداد پیشینه تحقیق مدیریت استعداد ادبیات نظری مدیریت استعداد فصل دوم پایان نامه مدیریت استعداد مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت استعداد ادبیات و مبانی…

مقاله پزشکی با عنوان بیماری وبا

مقاله پزشکی با عنوان بیماری وبا دانلود مقاله پزشکی با عنوان بیماری وبا علائم و نشانه های بیماری وبا علائم و نشانه های وبا در كودكان غربالگیری و تشخیص وبا سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد کارکنان پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد کارکنان مبانی نظری در مورد ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق در مورد ارزیابی عملکرد پیشینه پژوهش در…

دانلود پاورپوینت جاذبه های گردشگری کاشان

دانلود پاورپوینت جاذبه های گردشگری کاشان پاورپوینت در مورد کاشان پاورپوینت جاذبه های توریستی کاشان پاورپوینت مکان های دیدنی کاشان پاورپوینت سوغات کاشان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جاذبه های گردشگری کاشان جهت رشته ایران گردی در 49 اسلاید…

پرسشنامه تحریف های شناختی عبدالله زاده و سالار 1389

پرسشنامه تحریف های شناختی عبدالله زاده و سالار 1389 کلمات کلیدی : پرسشنامه تحریف های شناختی پرسشنامه تحریف های شناختی الیس پرسشنامه تحریف های شناختی عبداله زاده پرسشنامه تحریف های شناختی بین فردی دانلود پرسشنامه تحریف های شناختی دانلود پرسشنامه…

فصل سوم پایان نامه مدیریت دانش و توانمندسازی کارکنان

فصل سوم پایان نامه مدیریت دانش و توانمندسازی کارکنان کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش فصل سوم پایان نامه مدیریت فصل سوم پایان نامه ارشد مدیریت فصل سوم پایان نامه توانمندسازی کارکنان فصل سوم پایان نامه در مورد مدیریت…

پاورپوینت تخریب سازه های بنایی با شناژ بتنی در بم

پاورپوینت تخریب سازه های بنایی با شناژ بتنی در بم دانلود پاورپوینت تخریب سازه های بنایی با شناژ بتنی در بم پاورپوینت تخریب سازه های بنایی در بم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تخریب سازه های بنایی با شناژ…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ترک خدمت کارکنان 44 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ترک خدمت کارکنان 44 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ترک خدمت کارکنان ادبیات نظری ترک خدمت کارکنان چارچوب نظری ترک خدمت کارکنان فصل دوم پایان نامه ترک خدمت کارکنان دانلود مبانی نظری ترک خدمت…

پاورپوینت اختلال سلوک

پاورپوینت اختلال سلوک پاورپوینت اختلال سلوک در کودکان پاورپوینت اختلال سلوک در سنین پایین پاورپوینت اختلال سلوک چیست پاورپوینت درمان اختلال سلوک پاورپوینت اختلالات سلوک پاورپوینت درباره اختلال سلوک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اختلال سلوک جهت رشته ی…

طراحی الگوی ارزیابی عملکرد بانک قوامین

طراحی الگوی ارزیابی عملکرد بانک قوامین ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد کارکنان بانک قوامین شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc) مقاله ارزیابی عملکرد بانک…

پاورپوینت بررسی اثرات کاربرد جوش شیرین در عمل آوری پخت نان

پاورپوینت بررسی اثرات کاربرد جوش شیرین در عمل آوری پخت نان پاورپوینت بررسی اثرات کاربرد جوش شیرین در عمل آوری پخت نان اثرات سوء مصرف جوش شیرین بر کیفیت نان طرز تهیه خمیر ترش سنتی ویژگیهای کاربرد خمیر ترش اثرات…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر دانلود مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر ادبیات نظری مدیریت کیفیت فراگیر فصل دوم پایان نامه مدیریت کیفیت فراگیر مبانی نظری و پیشینه…

پروپوزال طراحی مفهومی سیستم اطلاعات مدیریت جهت سیستم مراقبت بیمار

پروپوزال طراحی مفهومی سیستم اطلاعات مدیریت جهت سیستم مراقبت بیمار سیستم اطلاعات مدیریت طراحی سیستم اطلاعات مدیریت متدولوژی برنامه‌ریزی سیستم‌های تجاری طراحی سیستم اطلاعات مدیریت نظام مراقبت بیماریها معماری سیستم اطلاعات مدیریت نظام مراقبت بیماریها وضعیت مطلوب سازمانی نظام مراقبت…

ابعاد و مولفه های اساسی عزت نفس

ابعاد و مولفه های اساسی عزت نفس کلمات کلیدی : ابعاد عزت نفس کوپر اسمیت ابعاد عزت نفس سازمانی بررسی ابعاد عزت نفس سطوح و ابعاد عزت نفس انواع نظریه های عزت نفس مولفه های اساسی عزت نفس نظریه های…

ارتباط خودکنترلی و بهزیستی روانشناختی

ارتباط خودکنترلی و بهزیستی روانشناختی مفهوم خودکنترلی بهزیستی روانشناختی ابعاد بهزیستی روانشناختی نظریه یادگیری اجتماعی راتر مراحل فرآیند خودكنترلی ارتباط خودکنترلی و بهزیستی روانشناختی رابطه خودکنترلی و بهزیستی روانشناختی پایان نامه خودکنترلی پایان نامه بهزیستی روانشناختی رفتن به سایت اصلی…

مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر قواعد برنامه سازی خلاق در رادیو و شناسایی اجزا و خصوصیات آن

مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر قواعد برنامه سازی خلاق در رادیو و شناسایی اجزا و خصوصیات آن برنامه سازی خلاق در رادیو اصول برنامه سازی خلاق در رادیو شناسایی ابعاد برنامه سازی خلاق در رادیو شناسایی مولفه های برنامه…

مقاله رشته ادبیات فارسی با عنوان محمد حسین بهجت تبریزی(متخلص به شهریار)

مقاله رشته ادبیات فارسی با عنوان محمد حسین بهجت تبریزی(متخلص به شهریار) مقاله رشته ادبیات فارسی با عنوان محمد حسین بهجت تبریزی(متخلص به شهریار) رشته ادبیات فارسی ادبیات فارسی کلمات کلیدی شهریار زندگینامۀ شهریار رماتیسم سبک شعری شهریار عشق نافرجام…

ایمنی در شرکت ایران خودرو

ایمنی در شرکت ایران خودرو اصول ایمنی ارزیابی ریسك شركت ایران خودرو طبقه بندی خطرات سیستم اعلام حریق ایمنی در شرکت ایران خودرو سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina خرید پایان نامه رشته صنایع…

پاورپوینت آشنایی با مفهوم واژه ارائه

پاورپوینت آشنایی با مفهوم واژه ارائه پاورپوینت واژه ارائه دانلود پاورپوینت واژه ارائه پاورپوینت درباره واژه ارائه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مفهوم واژه ارائه جهت رشته زبان و ادبیات در قالب 42 اسلايد و با فرمت…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق آسیب شناسی زندگی زناشویی 65 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق آسیب شناسی زندگی زناشویی 65 صفحه کلمات کلیدی : مدل ها و نظریه های آسیب شناسی زندگی زناشویی فصل دوم پایان نامه آسیب شناسی زندگی زناشویی مبانی نظری آسیب شناسی زندگی زناشویی پیشینه تحقیق آسیب…

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اختلالات گفتاری و زبانی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اختلالات گفتاری و زبانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال گفتاری مبانی نظری اختلال گفتاری پیشینه تحقیق اختلال گفتاری پیشینه داخلی اختلال گفتاری پیشینه خارجی اختلال گفتاری پیشینه پژوهش اختلال گفتاری پیشینه نظری…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق امنیت در رایانش ابری 107 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق امنیت در رایانش ابری 107 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری رایانش ابری پیشینه تحقیق رایانش ابری مبانی نظری امنیت در رایانش ابری پیشینه تحقیق امنیت در رایانش ابری ادبیات نظری امنیت در رایانش ابری…

نقش فاصله قدرت در پیش بینی سبک رهبری معنوی

نقش فاصله قدرت در پیش بینی سبک رهبری معنوی فاصله قدرت در سازمان فاصله قدرت هافستد شاخص فاصله قدرت سبک رهبری معنوی پیش بینی سبک رهبری معنوی رابطه فاصله قدرت و سبک رهبری معنوی رهبری معنوی در سازمان های آموزشی…

مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی در قانون مجازات اسلامی جدید سال 1392

مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی در قانون مجازات اسلامی جدید سال 1392 مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی شرایط مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی پایان نامه مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی دگرگونی های مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی مسئولیت کیفری اشخاص حقوقی در قانون جدید مبانی و ارکان…

ارزیابی اثرات شبکه های اجتماعی مجازی بر هویت جمعی دانشجویان

ارزیابی اثرات شبکه های اجتماعی مجازی بر هویت جمعی دانشجویان کلمات کلیدی : پایان نامه شبکه های اجتماعی مجازی مفهوم شبکه های اجتماعی مجازی نقش شبکه های اجتماعی مجازی نظریه های شبکه های اجتماعی مجازی آسیب های شبکه های اجتماعی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *